Bara ett foto

När jag nu inte är hemma längre är det Oo som fått ta över det digra jobbet att dokumentera Lilltjejen i all sköns läge. Behöver kanske inte påpekas att antalet mappar i hennes snyggt månadsvisa personliga sådana minskat rejält sedan tja oktober någon gång. Men även om han inte är lika flitig på systemkameran som jag är han snäll och duktig nog att skicka mig en eller två foton per dag med sin iFån. Att jag inte var någon hemmamamma har vi ju redan konstaterat, så att avnjuta sin Lilltjej i pixelformat ger en gigantisk dos med glädje och möjlighet till mycket större uppskattning än då man dagligen konfronterades med blöjbyten, matning och underhållning, hur snäll hon än är!

(En val i sällskap av en säl)


Kommentarer
Postat av: Anna

Men så fin hon är! Var glad att han tar två bilder per dag iaf. Tror inte P har nuddat vid kameran sen i somras... :o/

2011-11-10 @ 11:59:04
Postat av: Linda till Anna

Nejmen, man kan ju aldrig ta för mycket bilder!

2011-11-10 @ 14:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0