Uh-oh!

Inte precis det man vill se när man sitter bakom ratten. Som tur var befann jag mig på en parkering så det var bara att hitta en ny ficka att svänga in på. Efter en omstart var det lugnt igen. Så det kan bli.

(Ja, inte har man lust att köra vidare precis!)

Fick dumpat en massa på återvinningen, loggat en cache och handlat. För att få tiden att gå kan man fördela provianteringen på några dagar. Enklare att ha mindre att kånka på när man har bebbe med sig dessutom. Hängde henne på magen när jag kom hem så jag kunde fixa, packa upp och sådant mycket lättare plus att hon tycker om att bokstavligt talat hänga med. Varje gång hon får se sig i en spegel lyser hon upp, och denna gång blev det litet skrattkalas på vägen mellan bilen och köket.
 


Tja, rätt ok verkade hon tycka om havregröten som provades för första gången för en stund sedan.

Nu är hon dock rasande av någon anledning som bara hon vet. Att sitta här med mig framför datorn var då inte kul i alla fall.
Förstår inte alls varför. :o)




Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, härligt skratt :)



Än kan hon inte säga "NEJ! Inte mamma datorn!" när du sätter dig.. Nu vet vi varför han han blir arg (oftast)

2011-05-12 @ 20:05:26
Postat av: Anna i gbg

Vilket fantastiskt kort på lill-tjejen genom spegeln :-) Man blir glad bara av att se bilden...



Har haft ett eget äventyr med bil som inte startade idag... gulp... gammal häck som krånglar emellanåt, tur man har en pappa som kan komma och hjälpa en när man fastnar på div parkeringar utan att komma därifrån (för den envisas med att alltid gå sönder och inte starta när jag är ute på konstiga ställen och aldrig hemma i garaget...grrr). Idag var det en kabel som hade gått av och med lite fix och trix och lånande av en skiftnyckel lyckades vi få den på plats så jag åtminstone kunde komma hem- men det blir byte av kabel imorgon. Fasiken vad man är beroende av bil alltså... inge kul när man sitter där och inser att jaha- det blir buss framöver... :-( Dags att investera i en ny snart...för buss det går ju bara inte...hihi ;-)

2011-05-12 @ 21:07:37
Postat av: Linda till Elin

Hehe, ibland behövs inga ord för att förstå vad de menar ;o)

2011-05-12 @ 21:20:58
Postat av: Linda till Anna i gbg

Ja, när jag väl skaffade bil var det bara att glömma andra transportalternativ! Xo) Men det är ju SÅ smidigt!

Men ajdå, hoppas du inte blir stående på någon motorväg eller nåt! Låter onekligen som den bilen kämpat trogen men kaske tillräckligt snart! :op

2011-05-12 @ 21:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0