Mitt i veckan




Lite caching på eftermiddagen med en ömsom sovande ömsom kinkig tjej. En nano och en small blev det kring Partille innan det blev att åka hem och fixa kokt torsk med äggsås lagom till Oos hemkomst.


(Den stoora cachen!)








Apropå alla mina utsorterade byxor så föreslog Oo att vi skulle sluta äta godis! Jahapp, det kanske inte är så dumt, men så kommer han hem från affären med dessa! "-Det är kakor juh!"
Mm, visst.


(Kakor eller godis? Kaodis!)


Oo ska ut och gå en sväng med lilltjejen. Jag stannar inne och virkar! Vill verkligen bli klar med min första Hjärtekatt snart!

PS. Gjorde henne i ordning nu inför promenaden och på skötbordet blev det hennes första riktiga garv. Det har varit antydningar till riktiga skratt förut, men nu var det flera och långa skratt när jag killade henne på magen. DS.

Kommentarer
Postat av: Anna

Visst är det härligt med ett skratt? Det kommer ni att få höra många gånger framöver! :o)



Kakor är inte godis. Men kakor är värre än godis rent nyttighetsmässigt...



Kram!

2011-05-04 @ 19:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0