Kramdjur!

Gottigt med pastasallad och två sorters tårta till lunch! Grattis säger vi till Andy på 31-årsdagen och överlämnar - en tall!

Lilltjejen var helsnäll för det mesta, fick stundtals bara bäras omkring ibland vilket Elin inte hade så mycket emot. Innan vi åkte hemifrån klädde jag på lilltjejen rosa tights och vit pikebody. Det såg otroligt... mesigt och flickigt ut så det blev GAIS-tema istället och OJ, det blev visst en pojke! Ja, stereotypiskt så det förslår men tyvärr har man ju blivit färgad bokstavligt talat. Är ju rätt anti dessa färguppdelningar men har på sistone inte orkat bry mig utan köpt en del rosa. Kanske inte har nämnt att det faktiskt var min favoritfärg där under låg- och mellanstadiet tror jag. Rosa och svart tillsammans.

Noels stora blå framhävdes verkligen av hans fina blå skjorta. Liksom när Oo har blått på sig blir ögonen extra intensiva. Ack, så jag drömt om att få ett barn med blå ögon men det satte ju mina snedögegener p för. Hoho!









(Rädda oss!!)













När lilltjejen till slut tröttnade och blev allt för kinkig drog vi hemåt. På Oskarsleden ser vi plötsligt något utspritt på vägbanan - gosedjur!
Vi har inte hjärta att bara låta dom ligga där och lida ett massakrerande öde, vi svänger av och vänder tillbaka till intilliggande parkeringsplats, hoppar över sidobetongen och räddar dom! Som tur var är avfartsfilen inte lika tungt trafikerad som huvudleden så snabbt fyller vi den svarta sopsäcken vi så händelsevis hade i bilen. En hel säck med gosedjur!
De verkar inte ha legat länge, är bara ordentligt genomblöta av regnet så hemmavid fann Oo ett förvånansvärt stort nöje i att tvätta de som inte passade i maskinen.
Vi vet inte riktgt vad vi ska göra av dom alla ännu, men vi var rörande överens om att de ju inte bara kunde lämnas där åt sitt öde i alla fall!

Innan Oo ska kolla på nån Champions league final ska vi beta av något avsnitt av Ghost whisperer. Fattar inte varför vi valt just den serien, när vi stundtals båda sitter och kikar mellan fingrarna eller någon helt annanstans än just tv:n! :o)

Kommentarer
Postat av: Stefan

Lustig bild- och rubrikkombination! :)

Massa kramisar på bilderna...

2011-05-28 @ 18:38:19
Postat av: Linda till Stefan

Haha, ja det tänkte jag inte riktigt på! :o)

2011-05-28 @ 20:05:35
Postat av: elin

Vilka fina bilder :) gillar verkligen den på Noel, du får gärna Maila den till oss! ;)

2011-05-28 @ 23:04:23
Postat av: Anonym

Sen gillar jag bilden på mig och Ronja för hon skrattar så :)

2011-05-28 @ 23:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0