Favorit i repris

Jepps, jag ska åter ikläda mig rollen som Alex Munday! På torsdag i Kållered ska jag, Ylva och Amanda köra Charlies Angels-tema, något som jag, Ylva och Anna gjort en gång tidigare. När vi teamade releasen häromsistones så var den en deltagare som tyckte vi påminde om dessa änglar när vi körde varpå vi tänkte, varför inte köra på det igen?
Vi plockar några godbitar från tidigare pass, där jag hittat den perfekta "Send me an angel" från release 43! Ska spåna vidare efter fler.
Och apropå combat sitter jag med rejäl träningsvärk i armar och axlar idag. Kan bero på att jag bytte ut femman och nian i onsdags till låtar med mer fokus på överkroppen. Urgh!
Hittade förresten "Send me an angel", dock inte exakt den remix som är på våra skivor där den är tyngre och ännu bättre enligt mig.
 




Inte lika fint väder idag. Ska ta en cache och kika på en lekhage på Babyproffsen. Vi har spanat in en på Blocket men vill se vad den egentligen kostar. Lilltjejen har sovit väldans länge nu. Fick henne till sängs lite tidigare igår varav hon vaknat något fler gånger under natten för att enkelt somna om, men nu sover hon fortfarande! Inte för att jag klagar :o)



Kommentarer
Postat av: Anna

Kan man ha lekhage utomhus? Inne är vi inte i behov av någon men ute på altanen skulle det ju vara bra... Speciellt om det är tyg i botten. E fick en massa stickor i rumpan då hon hasade sig fram på rumpan istället för att krypa. Det var omöjligt att få bort dem...

2011-05-14 @ 10:04:51
Postat av: Linda till Anna

Ja varför inte? Stickor i bebisskinn låter ju inte särskilt kul!

2011-05-14 @ 20:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0