Efter release


Typ mitt femte combatpass sedan jag fick ge upp där i... oktober vad det va? Vad tänkte jag egentligen som beslöt att vara med och köra en release??
Men sanningen att säga gick det över förväntan måste jag säga. Adrenalin är bra grejer! Men att jag slarvat med knipövningarna märktes när det var dags för alla höga knän i låt nummer fem! Gaah!
Oo har sagt typ femton gånger sedan jag kom hem för cirkus tio minuter sedan att jag ser helt slut ut, helt färdig, borta, inte mig själv. Vadå, jag ser ju jättepigg ut!

Kan erkänna att luften fick ur mig nu när jag kommit hem och börjar slappna av!

Med svart samvete lämnade jag en kinkig tös hos sin farmor under träningen eftersom Oo hade sin innebandy. Stressduschade och börnade gärnet för att hämta henne. Ännu mörkare samvete då hon fortsatt vara kinkig hela tiden, trots snälla farmors försäkringar att det gått bra ändå.


(Buääh!)














(Som vanligt när jag blir nervös - rännskita!)












Kommentarer
Postat av: Stefan

Så säger dom att man bli pigg av att träna! Hmpf! Ditt foto är ju ett perfekt bevis på motsatsen! :)

Puss på dig, solstråle! ;)

2011-03-25 @ 14:02:29
Postat av: Linda till Stefan

Jamen just DÅ var jag jättepigg! Och NU 24 timmar senare mår jag finfint! ;o)

2011-03-25 @ 19:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0