Alex och jag

Haha! Jag har tidigare kommenterat serien "Solsidan" och att jag inte klarade av att se flatheten hos Felix Härngrens karaktär för att jag kanske kände igen mig själv i honom? Tja, kanske jag känner mig själv rätt bra då, då Familjelivs mycket vetenskapliga test bekräftade detta!

Men idag har jag i varje fall tagit ansvar för att logga dagens cache och tillse en dos frisk luft för mig själv och min avkomma! Duktig idiot! Om det sedan var så klokt beslut att delta i kvällens combatrelease får jag väl se när det hela är över och jag kryper ut ur salen!

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vad skönt att läsa att du har svårt för solsidan! Jag har nämligen jättesvårt för den och trodde jag va den enda. Inte för att det skulle va hela världen, men vill helst inte va helt udda;)

2011-03-24 @ 20:53:10
Postat av: Linda till Karin

Haha, vad bra! Fast jag har en känsla av att vi tillhör minoriteten som har svårt för Solsidan, eller hade då den är slut nu ;o)

2011-03-24 @ 21:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0