Freidag


Jag var bara lite förvirrad under gårdagens release, men vad gör det? Är bara glad att jag inte har någon träningsvärk men den kommer kanske. Vaknade några gånger under natten av att det regnade och blåste som sjutton (en gång av Fiakräk) och det tråkiga vädret ser ut att hålla i sig under dagen. Men det är fredag vilket innebär att jag har två dagar framför mig där Oo också är ledig!

(God morgon!)

Nu är det spikat att Anna med sin lilltös kommer ner och hälsar på efter midsommar! Ska bli så kul att träffa dom båda och så våra lilltjejer som nästan är lika gamla. Tänk vad vi ska skicka dom tvärs över landet till varandra när de blivit äldre. Hennes hit för att härja i storstan med Ronja och min dit för att få avnjuta... myggen och den bästa landsändan! Ja, jag förblir norrlänning i hjärteroten trots blodsugarna.

Kanske blir att shoppa ett par hörselskydd till lilltjejen idag. Hon tjatar om att få gå och dregla efter Eric Saade på Liseberg ikväll. Bäst att fråga pappa först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0