Twice a week!

Välbehövlig måste-träning är nu på gång! Kör igång i sommar på den nya anläggningen i Angered och till hösten är jag tillbaka på min torsdagsklass i Kållered! Troligtvis fortsätter jag med Angered också på söndagar så jag får två klasser varje vecka - mycket bra!
Jag trivs och mår ju så bra när jag tränar men när jag inte har inbokad klass att instruera hamnar jag ändå i komastadie och hittar femtioelva anledningar till varför jag inte kan komma iväg och träna på egen hand. Framför allt nu med lilltjejen hemma.
Försöker att inte ha dåligt samvete för att torsdagspasset krockar med Oos innebandy. Innan lilltjejen var det ju inga problem men nu!
Men ska bli kul att få starta upp combaten i den nya anläggningen och se hur den kommer att gå.

(Två i veckan!)


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är så lätt att hamna i soffan. Du är duktig du. :o)

2011-06-20 @ 11:52:51
Postat av: Linda till Anna

Det är ju det. Därför måste jag ha piskan i ryggen!! Xo)

2011-06-21 @ 08:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0