Surprise!

Titta vad Oo kom hem med idag! Såklart jag måste ha den till min samling! Tittat på den igen och visst trillade tårarna på oss på samma ställen denna gången också! :o)
Tror det bara är Lejonkungen jag saknar nu för att den animerade/tecknade samlingen jag vill ha ska vara komplett!

Tre cacher ute på Hisingen blev det efter ett besök på jobbet med lilltjejen. Hon fick en isbjörn(?) som genast föll henne i smaken bokstavligen talat, tack så mycket! Fick också träffa Helenas lille Tor sju veckor gammal. Jösses vad liten han var! Är ju faktiskt inte så jättelängesedan som lilltjejen var så pluttig men hon var ju rena mastodonten i jämförelse, och betydligt stabilare hehe! Hade ju hunnit glömma hur mycket svårare det var att hantera och bära henne med det där ostabila huvudet!

(Kan hålla huvudet uppe själv!)


(Min samling!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du inte Ringaren i Notre Dame 2? :o

2011-06-09 @ 19:22:20
Postat av: Linda

Nej faktiskt inte. Har inte ens sett den...den första är ju så outstanding att en tvåa knappast kan uppnå samma nivå(?) Frollos sång framför eldstaden ger mig ståpäls varenda gång!

2011-06-10 @ 08:52:50
Postat av: Helena

Tor är en mastodont jämfört med när han föddes :D



Gillar din samling - ser ett par där jag inte skaffat - alltid bra med tips!

2011-06-11 @ 20:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0