Lite bara...

En liten sväng i stan resulterade i lilltjejens första "bling". Luggen börjar bli lång så får se vad hon tycker om att få en sådan här fastknäppt i pannan. Minns att jag själv hade ett gäng liknande när jag var liten men vete tusan om det fanns med sådana där extra små roliga saker på. Då var det väl olika färger att välja bland på sin höjd!

Börjar känna mig lite nervös inför kvällens combat. Är inte så säker på koreografin som jag borde men har ju några timmar till och glo på dvd:n!



Kommentarer
Postat av: Stefan

Skit i koreografin, är väl bara att hoppa, skrika och sparka vilt? :)

2011-06-22 @ 16:16:13
Postat av: anna

Hur söta som helst! Var försiktig med de där figurerna bara. De har en benägenhet att lossna. Tänkte så hon inte får dem i halsen. :o)

2011-06-22 @ 16:25:37
Postat av: Linda till Stefan

Så det säger du?! ;oP

2011-06-22 @ 17:31:42
Postat av: Linda till Anna

Bra tanke där. Ja jösses nu ska man ju börja oroa sig för sådant också! Xo)

2011-06-22 @ 17:32:24
Postat av: Karin Norrby

Superfina hårspännen, aldrig sett.

Annars brukar jag köra med ett hårband som man även kan "vika" ut över huvuvdet så det blir lite som en solhatt också. Smart va;)

Men det skyddar ju inte ansiktet då iof. Och Ronja är ju så liten, men hon kanske har ävrvt dina gener? Min son är VIT med mahognyrött hår och gröna ögon och bränner sig direkt, medans tjejen är mörk som jag och aldrig behövt solkräm.

Vilket babbel det blev ;) Fina spännen och hoppas det gick bra på combaten!



/Karin

2011-06-23 @ 08:06:38
Postat av: Linda till Karin

De visade sig vara lite svåra att fästa i hennes mjuka hår så ett sådant där hårband du bekriver kanske inte vore så dumt? :o)

Vad läckert att din pojke verkar ha fått så mycket av sin far(?) då jag trodde våra mörka gener dominerade allt! Jag hade ju tyckt det varit kul att få blåögt barn Xo)

Lilltjejen verkar tåla solen ganska bra, blir brun där vi inte lyckats skydda henne.

2011-06-23 @ 08:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0