Lite trötter

På väg hem efter mitt andra pass i Angered som blev en privatlektion! Så många positiva kommentarer förra veckan men inte en enda återkom. Antingen är det rätt och slätt semester eller så var de väldigt snälla. Kanske jag missade en viss ironi?
Nåväl, den ende killen som nu var med hade kört combat förut och även tränat Krav Maga en del fast för en klubb i stan. Tack vare detta kunde vi bara köra på stenhårt och han var jätteduktig!
En eller trettioen deltagare, jag blir lika slut ändå!


Hemmavid väntade Monica och Ida som vaktade lilltjejen medan Oo, Tomas, Nicke och Hampus var på GAIS-match i stan. Då svågerns familj skulle ha pizzafrossa fixade jag rinnig lasagne åt oss fyra kvarvarande. Smaken var ok i alla fall.


Det börjar verkligen bli dags att barnsäkra här hemma nu! Och då hon drar sig upp i stående bör även spjälsängen sänkas. Det som är så himla skönt för ryggen att ha henne högre upp. Skönt så länge det varade i alla fall! 
 




(We-ho!)





Kommentarer
Postat av: Anna

Duktig tjej! Ronja alltså. ;o)

2011-07-24 @ 21:31:22
Postat av: Linda till Anna

Ha-ha! ;o)

2011-07-24 @ 21:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0