Gott gott-i-gott gott!

 
Tillbringat eftermiddagen på Gamla Ullevi för ännu ett sporadiskt vaktjobb. Det blir verkligen klent med dessa jobb då matcherna oftast ligger på måndagar och söndagar - då jag jobbar på Volvo och snart också Sportlife. Inte mycket annat nyttigt gjort idag. Vete tusan vart förmiddagen tog vägen. Oo monterade brevlådan och jag tror jag var ute och pulade lite i trädgården. Började elda i tunnan tills grannen två hus bort påpekade att röken kom in i deras vardagsrum. De trodde det brann hos grannen mellan oss och sprang ut för att undersöka. Ett svepskäl tunnare än håret på lilltjejens bakhuvud så vi lade ner eldandet.

Imorgon åker vi till Karlshamn, man nu orkar jag inte skriva mera. Trött i ögat och ska försöka få en avkomma att sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0