En dansk


Har en söt ung dansk på knä i mitt vardagsrum! Före utsatt tid svängde han in på infarten och kom punktligt genom den öppna dörren redo att sätta igång. Försynt och trevlig och sade jag söt? Desperate housewife eller?
Oo pös iväg i ottan och jag hann vika tvätt, köra igång en tvättmaskin och plocka lite innan denne kille som jag inte minns namnet på dök upp. Oo hittade honom hos NDC Bygg ute i Torslanda så liksom med elkillen har vi en förmåga att välja folk från andra sidan stan. Pris och bemötande!

Nu tror jag lilltjejen börjar röra på sig inne i sovrummet. Ska börja skala potatis inför Monica och Tomas lunch. Pannbiffar med mycket lök är beställda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0