Sol i ögonen


Lite nya tidsfördriv till amningsstunderna! Jag har blivit rätt haj på korsord - de enklaste, hehe!

Skrev om lite kuligheter som jag hade på gång tidigare, jag ska nämligen tillbaka till Volvo och gästspela en sväng! Fick en förfrågan om att hoppa in och hålla i ett gäng kurser, vilket jag förstås inte kunde motstå! Snälle Oo och Monica ställer upp under de fem dagar det handlar om, så redan nästa vecka kör jag igång! Två tillfällen nästa vecka, två nästkommande och en sista den tredje. Lite nervöst att jag glömt bort allting, men kommer jag igång lär det säkert rulla på.

Så nu blev det lite i kalendern några veckor framåt. Imorgon är det läkaren för röntgen av svansen, så har jag fått uppleva det också.

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Jag kan ju säga att VI är Oo och Monica evigt tacksamma för att de ställer upp oxå!!

2011-02-15 @ 15:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0