Minifestivalblogg

Alltså, den där Linda Pritchards bidrag var kanske rätt ok, nu minns jag faktiskt inte. För var det bara jag som mest satt och undrade när hennes skrev skulle titta fram där i den dubbla slitsus gigantus? Tyckte i och för sig att klänningen var rätt snygg, på ett negligéaktigt sätt.

(Linda redo för bus i sängkammaren)











Den andra Linda, den där Bengtzing har jag aldrig gillat av någon anledning, men hennes festivalbidrag har alltid varit trallvänliga. Och stövlarna var väl lite väl höga och gula?

(Linda redo för Pretty woman goes påsk?)


Anders Fernette som bantat ned sig till en helt ny rätt gullig sak hade väl inte så dåligt bidrag eller? Inte sista-plats-dålig i alla fall enligt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0