Kusiner!

Titta vilken fin bild på de två kusinerna! Mamma fick några timmars permission tack vare Ida och Anna som ställde upp under eftermiddagen. Vad skulle mamma göra tro? Jo, ikläda sig blå overall, mask och kuta omkring i en gammal fabrikslokal och pang panga på andra! Just det, paintball!

Har fått höra att bilder på vår tös uppskattas, så då kör jag en dubbel!

Dagens outfit! Helkroppsbody som är present från grannen och rosa glitterskor som också är present från Oos kollega i Spanien.
Johans och Henriks aktivitet innan deras whiskeyprovning var paintball, men då de hade lite bortfall av folk tillfrågades bland annat jag om jag ville vara med. Klart jag ville så länge det gick att ordna för Ronja under tiden! Så jag och tretton manfolk pepprade varandra under två timmar.
Blått mot svart och obegränsat antal silikonkulor, dvs inte färg men lika hårda. Smack, smack, smack - AAJ!!
Jag har spelat en gång förut för evigheter sedan, då utomhus och det är barnsligt roligt!
Phu! Känner mig nu rätt stel i höfterna och benen av något som inte kan beskrivas bättre än träningsvärk!
Kolla tuffa bodyn från Emil och Camilla! Emil var liksom jag "utomstående" i sällskapet, och hade med sig denna present från dom båda! Tusen tack!

("I did 9 months inside"! Fniss!)

Tösen hade tydligen varit riktigt snäll mot sina beskyddare i Lindome, och hon har fortsatt i samma goda anda här hemma med sin ensamma mamma! Men nu börjar Melodifestivalen så då får vi väl se om det blir annat ljud i skällan. Kanske blir det som förra gången jag var ensam och fick avnjuta deltävlingen med öronmuffarna på!

SÅ bra är jag på att bygga fågelholk...


Kommentarer
Postat av: Anna

Charmig tös!



Lite dragigt boende kanske? ;o)

2011-02-26 @ 20:57:48
Postat av: Linda till Anna

Ibland så! ;o)



Hehe, ja det kvalar nog inte in under de lukurativa på marknaden! Xo)

2011-02-26 @ 21:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0