Sköldis

Jag glömde ju visa den söta sköldisen som Lilltjejen fick igår! Brios träleksaker är oemotståndliga och jag glömmer aldrig deras klassiska tax som jag själv hade som barn. Älskade den och fattar inte varför jag inte tog vara på den när vi gick igenom alla grejer inför försäljningen av sommarstugan. Antagligen tänkte jag inte ens på den då. Gammal och otroligt sliten då den kanske till och med varit i min systers ägo från början.


(Saknad!)



Taxen finns fortfarande kvar att köpa och nu också i gigantiskt format! Hur fräckt är inte det? Synd bara att man skulle dumförklaras totalt om man gick ut och drog en halvmeters trähund längs gatorna.


Kommentarer
Postat av: Kaja

Jag har nästan inga leksaker kvar från när jag var liten. När jag ledsnade på dem så fick dagbarnen dem (min mamma hade dagbarn för att kunna vara hemma länge med oss) och då övergick de snart till de sälla jaktmarkerna. Samma sak med kläder. Farmor sydde massor till oss, men det ärvdes vidare till någon annan. Lite tråkigt när man själv får barn, men samtidigt - vad skulle man ha gjort med allt?? Barnen har redan drivor med grejer....

2011-12-28 @ 12:47:02
URL: http://kajadesign.blogspot.com
Postat av: Linda till Kaja

Det är sant, man kan ju inte spara hur mycket som helst. Man får försöka välja något enstaka ting eller plagg som man bestämmer sig för att låta gå i arv. Som Lilltjejens klänning till exempel! :o)

2011-12-28 @ 13:27:17
Postat av: StorStrumpan

Jag har den !!! My preccciousss.....

2011-12-28 @ 22:39:41
Postat av: Linda till StorStrumpan

Jaså minsann! Jamen vad bra att jag nu då är på väg upp för att hämta den! Moahahaha!

2011-12-29 @ 08:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0