Morgonbild


Jag har sovit bredvid Darth Vader inatt. En karatesparkande Darth Vader. Lilltjejen är så snorig, för att inte säga totaltät i näsan att jag misstänker att hon vaknade helt förtvivlad av diverse kvävningsdrömmar. När jag flyttade henne till vår säng sov hon vidare, kanske inte så lugnt men utan att vakna och vara ledsen i varje fall.  Så typ där mellan Maja och Lilltjejen MiniVader låg jag inkilad hela natten. Oo har makat sig närmare och fattat tag för att känna av om hon skulle få för sig att rulla iväg mot kanten. En MiniVader med bula i huvudet vore ju sådär.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Stackars Majjja som verkar ha så lite plats!



2011-12-22 @ 08:59:35
Postat av: Linda till Thomas

Inte "Stackars Linda" för att hon har så lite plats, nänä! Xo)

2011-12-22 @ 10:58:18
Postat av: Anna

Tänk, Ronja har också blivit så där stor. :o) Det är inga småbebisar vi har längre. :o)

2011-12-22 @ 13:15:17
Postat av: Linda till Anna

Nej verkligen inte! Jag reagerade också på hur stor hon såg ut där i sängen! :o)

2011-12-22 @ 15:10:02
Postat av: Thomas

2011-12-22 @ 16:43:35
Postat av: Anonym

2011-12-22 @ 16:45:09
Postat av: Kaja

När barnen blir ännu lite större så får man vänja sig med att ligga med halva kroppen utanför sängen. Det har hänt att jag har trillat ut och några gånger har jag gett upp och gått och lagt mig i barnens sängar...



Dottern har ett specialtrick. Att ta spjärn mot pappa och så skjuta ut ryggen så att mamma trillar ur sängen. Hon gjorde faktiskt den redan i magen och det var inte så bekvämt då heller.

2011-12-22 @ 16:56:43
URL: http://kajadesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0