Julen är tid för eftertanke... eller nåt



Bemödade mig med ett telefonsamtal till Hagabadet för en likadan avregistrering. Varför jag registrerar mig över huvudtaget? Ni vet de där blanketterna man fyller i utan att orka läsa de små asterixerna* för att man nappade på "-Blir du medlem får du 15 procent på det du handlar nu!" samt "-Registrering alla nya besökare får fylla i för att blablablaablaaa (jaja var är pennan så jag kan få min radiotävlingsvunna hot-stonebehandling någon gång!)" ? Jag kanske faktiskt borde läsa lite noggrannare ändå. Trots den långa kön bakom mig i kassan. Och inte ta för givet att en asterix* nödvändigtvis betyder att det är ett "mandatory" fält.

*Är osäker på stavningen men ids inte kolla upp det. Ni fattade nog ändå.

Hupps, jag hann få ett svar medan jag orerade mig här ovanför!


Toppen. Kunde jag inte bara ha nöjt mig med den sista meningen? Och kanske slängt in ett "God Jul" också? Istället har jag än en gång på grund av mycket knapptryckingar och lite hjärnaktivitet lyckats framställa mig själv som sur pms-kärring med för många julklappar kvar att köpa till otacksamma griniga barn.



Sådär, nu känns det bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0