Dagens bild!

Jag sade att jag inte skulle publicera mindre smickrande bilder på Lilltjejen av omtänksamhet för hennes framtida jag. Ledsen tjejen.
Men nu är det ju fritt fram att låta fantasin flöda!

Hon har ätit tills hon tuppat av likt frosserimannen i Seven-filmen.

Svimning via strypning av haklapp.

Statement från Lilltjejen om vad hon tycker om den nya smaken.

Mellan tuggorna försökte pappa förklara hur Rubicks kub fungerar.

Mellan tuggorna drog pappa sina bästa vitsar.

Pappa lade Valium i gröten för en egen stunds lek med Nintendo DS (han har nåt nytt spel på gång där).

Pappa lade arsenik i gröten för en lång egen stunds lek med Nintendo DS!


Fler förslag?


Kommentarer
Postat av: Stefan

Din sista med arsenik tror jag inte på ett dugg..



Tror hon vill demonstrera för pappa hur hon tror det ser ut när mamma arbetar... :)

2011-12-13 @ 17:24:20
Postat av: Kaja

Alltså. GÖR barn sånt?? Det är sådant som jag har hört alla andra berätta om att deras barn somnar vid matbordet... har aldrig hänt här i huset.



Jo, vänta, sonen har somnat på golvet en gång när han lekte med bilar, men då var han sjuk.



Slutledning: hon låtsassover bara för att två sekunder senare hoppa till och skrämma livet ur alla med ett "BU!".

2011-12-13 @ 17:39:52
URL: http://kajadesign.blogspot.com
Postat av: Linda

Stefan: Hörrödudu! I sådana fall som ett resultat av hur hårt jag jobbat! Xo)



Kaja: Hehe, det är inte första gången heller som det händer! Vet inte riktigt vad Johan gör...

2011-12-13 @ 20:20:00
Postat av: Hannah

Valium and arsenic?? hahaha... that picture would haunt her when she grows up!! hahahaha

2011-12-14 @ 03:37:19
Postat av: Denise

Hahahaha! Men åååå så trött man kan vara. Jag tackar verkligen dig men framförallt Ronja för den oslagbara bilden, både jag och min skrattade gott till detta inlägg :) (vill dock att du hälsar henne senare i livet att vi skrattar inte ÅT henne utan MED henne... hihihi :)



Ni var verkligen superfina oxå på bilden längre upp i era röda klännigar, de såg verkligen sköna ut!



Imorgon ska vi på rutin ultraljudet...phuuu vad pirrigt det känns :)



Vill även passa på att önska er en riktigt God Jul <3



Kram Denise!

2011-12-21 @ 14:37:44
URL: http://annadenisekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0