Dagens bild!

Lilltjejen fick överta antagligen Idas lillstol och den är mäkta populär! Oo visade några gånger hur hon skulle klättra ur den utan att hamna med näsan i golvet och sedan gick det fint på egen hand! Nu klättrar hon upp och ned och verkar tycka om att sitta där!

Inatt ska hon sova hos farmor och farfar igen. Det beslöts att underlätta inför morgondagen då syster med familj kommer på besök! Jag kan inte hämta dom på Landvetter eftersom jag jobbar och vi behöver två bilar på grund av barnstolar och annat. Så Monica ska bidra och köra med sin bil och Lilltjejen får ha sin gamla babysitter så Otto kan låna hennes större stol.

Eftersom de ska få med sig sina julklappar blir det verkligen sista-minuten komplettering innan combatklassen ikväll! Sedan tänkte vi mötas upp efter våra respektive träningar för att göra bort matinköpen, så det kan bli ganska sent med tanke på att jag vill förbereda så mycket som möjligt innan de kommer. Jag är ju som jag är.

Kommentarer
Postat av: Hannah

She needs a haircut for the front!

2011-12-08 @ 15:49:03
Postat av: Linda to Hannah

Noooo, you think? ;o) But then we wont be able to do those cute "tassels"!

2011-12-09 @ 08:06:45
Postat av: Hannah

poor girl looks like her eyes are being irritated by the hair :p ...then again I hate that when it happens to me :p

2011-12-09 @ 13:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0