Dagen är över


Lisebergs 125 meter höga "gran" tronar över Göteborg. Bara stjärnan mäter sex meter i diameter och väger ett halvt ton! Jag skulle inte vilja vara den som sitter där högst upp och tar emot den! Är det bara jag som blir lite imponerad?

Några nya deltagare idag vilket alltid är kul. Fick en teaterviskning mot slutet att en av deltagarna inte förstod svenska, så kunde jag kanske instruera på engelska? Att hålla koll på koreografin, peppa och själv ge gärnet samtidigt som man ska ställa om till engelska funkar sådär. "Left leg far back to a utfall, step out to an esquiva and keep your entire fot grounded to the floor..." Både jag och en del deltagare fick senare svårt att hålla plankan när jag totalt fastnade i svengelskan! Men jag fick beröm för uttalet efteråt i varje fall - i de partier där jag fick till hela meningar!  

Imorgon är det dags för årets första julbord när Bergums IF bjuder tränarna och deras respektive till Lärjedalens golfklubb. Gratis är gott, och att slippa laga det själv är ännu godare!


(Annat gott!)


Klockan visar 22:22, läge att önska sig något. En god natts sömn och bra avslutning på arbetsveckan imorgon. Hittills har det ju varit en riktigt bra sådan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0