Alltså...

Att en kroppsbyggare lyckats lura till sig full sjukpenning och så vidare är inget jag lyfter på ögonbrynen för längre. Istället kommer jag på mig själv att undra varför karln inte känner av att han har halva underbyxan mellan skinkorna? Totalt poseringsfaliure eller är det kanske med flit?

(Hubba hubba!)

Av någon anledning var det inte mycket till morgonrusning och dessutom verkar det nästan bara vara konsulter här idag. Av någon anledning.
Imorgon är det julafton och det hade lika gärna kunnat vara måndag-mitt-i-veckan för vem kan ha tillstymmelse till julkänsla när det är regn och sju plusgrader på utsidan?


Kommentarer
Postat av: Thomas

mmm...bra val av bild till din blogg Linda! sugen

2011-12-23 @ 12:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0