Lukta gott


För andra gången har man noterat en rörelse i ögonvrån och så fått alla dessa ben mitt i synen! Inte kul! Och så en sådan där jäkla hoppvariant så man bara väntade på anfallet där man satt bakom ratten!
Sitter nu och gäspar i soffan med Oo och Maja intill, jag med datorn i knäet och han med DS:et i handen. CSI Miami på tv:n och det är förunderligt att det bara verkar vara smala, unga och snygga som bor där borta. Jag kan inte minnas att det var så när jag var där? Hm.
Lite småkul är att både jag och Oo var i USA då 1999 blev 2000. Jag satt på Miami beach med min dåvarande sambo och Oo var med nåt ragg från Philadelphia samt Trevor och hans dåvarande i utkanten av Central park efter att ha gett upp försöken att ta sig in till Times Square.
Kan inte påstå att jag blev särskilt imponerad av Miami. Minns en rätt ordinär strand, sjaskiga byggnader och fler uppumpade bröst än antalet palmer. Men fyrverkeriet var rätt ok.


(Maja luktar gott!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0