Snirkelsnorkel

Varm, skönt avslappnad och full av sköna endorfiner. Än en gång, vad hade vi gjort utan Monica och Tomas? De kom och passade lilltjejen så jag och Oo kunde köra våra respektive träningar! Tusen tack!

Sista vikpasset för Ylva avklarat och imorgon är det Örgryte - om det nu blir av. Inga bokade än så länge så vi får väl se. Har sagt ja till vaktjobb två fredagar framgent också, på Way out west och Kulturfestivalen. Det var längesedan jag jobbade på sådana nöjestillställningar så det ska bli lite kul. Helt ok tider också, till 01 så inte halva natten.


En liten lillfis i full koncentration. Tycker det är så sött när hon sitter och flexar fötterna sådär, och så vickar de små tårna ibland.
Har inte blivit mycket annat gjort denna dag förutom lite proviantering med latmanslunch vid en av Allums matställen. Lite middag nu kanske? Suck och pust!

Fick besked igår att Trevor och Rachael blivit tvungna att skjuta upp resan. Nu blir det kanske i oktober istället. Tråkigt, men huvudsaken att de kommer någon gång i alla fall.







Varför har Telia bytt logga och färg förresten? Hur nödvändigt var det egentligen? Så urbota dumt! Eller är det någon kvasifundamental marknadsföringspoäng som gått mig helt förbi? Och vad föreställer den där loggan om man får fråga? En sten? Nåt snirkelsnorkel som ska leda tankarna till deras  automatiska kundtjänst? Uppenbarligen missar jag något också där...




Kommentarer
Postat av: Elin

Tråkigt att de fick skjuta upp resan, nu när ni hade så fiffiga planer och allt :)



Får du se några roliga artister då när du vaktar? :)

2011-08-03 @ 09:43:05
Postat av: Linda till Elin

Ja, men de kan nog bli av ändå. Lite senare bara! :o)



Tror både Robyn och Prince skulle spela den kvällen, men jag kanske blir posterad vid ett gäng bajamajor i andra änden av området. ;o)

2011-08-03 @ 10:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0