ITAM


Så var det plötsligt onsdag och rollerna är ombytta. Oo är på jobbet och jag passar på att sitta här medan lilltjejen sover efter att ha varit igång tidigt.
Två intensiva dagar med utbildning av de som ska ha hand om utbildning och support i Kina samt introduktion av mitt nya utökade uppdrag. Jag fick alltså frågan om jag ville bli så kallad ITAM (IT Application Manager) för sju mindre applikationer, en roll jag har obefintlig kännedom om och betydligt mera ansvar. När jag greppat mera kanske jag kan sammanfatta det på ett begripligt sätt! Men jag tackade alltså ja med darrande knäskålar och pirr i magen.

Känner mig rätt tom i knoppen så att få ner något meningsfullt här (är det väl iofs sällan ändå), känns motigt. Ska se om jag kanske kan få något annat vettigt gjort. Som att lägga omkull mig i soffan eller nåt. Znark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0