Vajazzle-vadå?

Jösses, dumheterna tar aldrig slut! Det är så knäppt så man knappt vet vart man ska ta vägen. Klistra "kristaller" på/kring muffen (helvaxad förstås)! Med tanke på tempot som muffelhåret växer i kan jag inte låta bli att föreställa mig dessa kristaller försynt framkikande genom urskogen. Väldigt läckert! Why liksom? Räcker det inte att det ska vara kläder, hår, smink och höga klackar hos fruntimren för att uppfylla någon form av outtalade regler, nu ska det ner under underbyxorna också där ingen ändå kan se? Eller finns det verkligen de som behöver stenar i skrevet för att känna sig fina? Tydligen. Att skära av sig de yttre eller inre blygdisarna verkar visst vara en redan bestående trend, och är det för att dess storlek påverkar mitt dagliga liv så som omöjlighet att cykla eller bära jeans utan skavsår så fine, men för att helvaxad se ut som en flicksnärta mellan benen kan jag omöjligen förstå! Kommer med samma fundering som Fotbollsfrun, vad är nästa steg? Botox inuti mufflan? För så veckat och skrynkligt som det är där, det går ju bara inte an!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0