Slapparsöndag

Glömde ju visa den gigantiska blombukett vi fick för att vi upplåtit huset till pojkarnas fest! Jag trodde buketten var till någon av födelse-dagsbarnen, så döm min förvåning när de kallade på oss via högtalarsystemet och överräckte den till oss! Stort tack!

Men vad ska man med städande polacker till när man kan ha skåningar? :o) Andreas, Tomas och en kompis kom, röjde, städade och skurade medan jag satt uppe och stickade på loftet. Fick nästan lite dåligt samvete, men bara nästan!
När de var klara och åkt, flyttade jag ner till den öh, tredje soffan, och så degade vi framför Idol-maraton innan vi tog oss i kragen för en sväng till Lerum för att handla och ta en cache. Handlade som sagt, men köpte ändå en pizza på vägen hem!
Nu är vi tillbaka i soffläge där Oo håller på att somna. Imorgon är en ny vecka och han ska till Malmö över dagen. Jag funderar på om jag ska simma eller nåt efter jobbet. Får se. känner att jag inte riktigt kan koncentrera mig när "Amazing race" går på tv:n framför mig!
Ska fortsätta med mitt sticknings-projekt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0