Ordningen är återställd


Hör min djupa suck av lättnad!


-Aaaaaaaaaah! (Med lyckligt leende på läpparna)



Fortfarande öm dock. Känns som jag har blåmärken under trampdynorna.







Min Oos söta morgonfrisyr. Hans "Stig-helmer" var ovanligt morgonpigg. Kanske dags att ta fram saxen igen.

Skrev ihop en diger lista på vad vi behöver göra innan lördag. Så beslöt Oo för att spela fotbollsmatch ikväll, så det blir sista-minuten som vanligt. Jag ska göra mitt bästa för att inte tjuvstarta på listan när jag nu är ensam ikväll. Även om jag skulle göra "mina" grejer färdigt idag, så skulle jag inte ha samvete eller ro att under morgondagen sitta och se Oo göra sina! Därför tänkte jag vara smart och också fokusera på egentid när han nu gör det, och så jobbar vi stenhårt båda två imorgon istället. Har siktet inställt på virknålen ikväll, och har ju inte hunnit inviga "nya" soffan ännu! :o)


Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt med egentid. Virknålen kommer att bli så glad. ;o)

2010-09-09 @ 09:51:32
Postat av: Linda till Anna

Jag också hoppas jag! Tänkte försöka mig på de där monstren du gjorde! :o)

2010-09-09 @ 10:47:28
Postat av: Elin

Göra inför lördag? Det ska Andreas och Tomas ta hand om!! Ni ska luta er tillbaka!!

2010-09-09 @ 10:56:16
Postat av: Linda till Elin

Hoho, det ska vi göra minsann, efteråt! Xo)

Nu innan ska pojkarna inte behöva vika vår tvätt, röja undan den smutsiga som är spridd i hela huset, dammtorka alla ytor som torkades för ett halvår sedan eller sortera undan våra papper från köksbänk, köksö och matbord? ;o) Fast det är ju onekligen frestande! Hihi!

2010-09-09 @ 12:08:20
Postat av: Oo

Mm, det tycker jag med, klart dem skall fixa allt sådant för oss! :)

2010-09-09 @ 13:50:47
Postat av: Linda till Oo

Mm, och så kan vi gå på skattjakt sedan för att hitta allt! Xo)

2010-09-09 @ 16:41:08
Postat av: Elin

Tycker jag absolut! Blir ju lite som geocaching för er efteråt = alla nöjda :)

2010-09-09 @ 20:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0