Mätt!

Hämtade Elins klänning och lämnade den i Gulingen med avsikten att ta en sväng i köpcentret. Gick in, ställde mig och lät blicken svepa och kände mig totalt omotiverad, och dessutom kissnödig. Åkte till Tynnered och lämnade klänningen hos en riktig bullmamma! Titta vad jag fick med mig! Elin som av någon anledning känner till mina, i frånvaro av Oo imponerande middagar, förbarmade sig över mig och skickade med blåbärsbullar, och de var fortfarande varma! Tre av de fyra var borta innan jag passerat Gnistängstunneln. Sedan var jag mätt! Xo)


(Gottigt!)



Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken lyx! :o)

2010-09-22 @ 20:16:14
Postat av: Lidna till Anna

Jepps! Ibland har man tur! :o)

2010-09-23 @ 09:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0