Invigd!


Ju större organisation, desto besvärligare med utrustning och sådant. Här var det däremot bara fram med olika kläder, prova och varsågod, eller vill du ha tryck? Vadå för tryck? Namn och så ledare, ok då kommer det sedan. Behöver du fler bollar är det bara att skriva upp så fixar vi det!




När jag anländer, duktigt blöt efter uppfriskande regn och nedförsbackar kunggör han glatt med tindrande ögon att han minsann varit med och spelat - på sin onda fot! Han är hopplös!
Men han är så söt i sin glädje och full av entusiasm. Flickorna är nio-tio år och bjuder på mycket annorlunda träning jämfört med fotbollsskolan.

Jag konstaterar försynt att Oo nu blivit blå-vit!
"-Blå!" säger han från soffan.
"-Men loggan är ju blå och vit?"
"-Tror jag inte", muttrar han lågt.
:o)

Nu ska jag göra honom sällskap i soffan! "Halv åtta hos mig" och "Idol" står på programmet!


(Blå-vit!)






Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi...

2010-09-14 @ 20:34:09
Postat av: Stefan

Mobbing! :o)

2010-09-14 @ 21:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0