Annat på gång!

Kanske, kanske inte!

Har nästan kommit igenom min flaska bubbelvatten med päronsmak. Duktigt värre!
Klunk. Brrr!
Klunk. Brrr!

Det rör sig i magen, jag kommer nog aldrig att vänja mig vid den skumma känslan! Vad sysslar hon med där nere egentligen? Rena torktumlaren! Men det är ändå lite coolt och hjälper mig konkretisera det hela. Ingen chans att förtränga faktum här inte! Känns dock lite som att Ronja blivit lite mer av ett tillfälligt namn nu, ungefär som något passande att ha tills man vet vad det verkligen ska komma att bli. Kanske det kommer att kännas rätt när hon är ute, kanske blir det något annat alternativ. Vi kom ju fram till några fler, bland annat ett när vi kollade på Idol! :o)
Alternativen vi nu har är Vilda som ligger högt på Oos lista, och så Freja och kanske Mira. Tycker vi ska göra nåt fler ambitiöst försök att hitta fler förslag, bara så att det inte dyker upp något sedan som man bara känner att "Åh, varför tänkte vi inte på det? Alla förslag mottages varmt! :o)

 


Kommentarer
Postat av: Stoffe

Vildvittran? :P

2010-09-22 @ 00:09:48
Postat av: Linda till Stoffe

Öh...tack. Ska fundera på det! Xo)

2010-09-22 @ 09:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0