Uppvärmd

Det blev badkaret efter en drygt halvtimmes promenad i mörkret. Fia balanserar fram och tillbaka på badkarskanten med våta tassar, kör ner nosen bland skumbubblorna och dricker. Hon är ju som hon är. Hör hur den bökas bakom mig, och när jag kliver ur badet har hon lagt sig till rätta på skötbordet under Tummenmobilen. Nåja, då har en bäbis invigt och uppenbarligen godkänt platsen!
Maja ligger i kattburen och sover och jag är inte ett dugg avundsjuk på Oo som sitter på ett iskallt Gamla Ullevi. Ser att de just nu ligger under mot Örebro. Stackars Oo!
Själv ska jag stjälpa omkull mig i soffan. Eller kanske spela lite Civ. Eller kanske plocka fram virknålen? Hm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0