Pojkar och deras prylar...


Vad är hypen med iFånen egentligen? Visst, den har en massa appar och spel och grejer som kanske är kul, men de är ju svindyra (om man nu inte binder abonnemang på femtioelva år, så som Oo nu gjort). Dessutom är de så stora och blanka att ens öra har gott om yta att smeta omkring på.
Fast å andra sidan gillar jag sms-funktionen där man ser de senaste messen fram och tillbaka, och handsfreen verkar funka bra i bilen, till skillnad mot de jag provat till min Nokia. Ska jag haka på och bli ett iFån?



Kommentarer
Postat av: Anna

Ta du och testa. Jag har också tagit makens begagnade. Men jag surfar bara hemma på det trådlösa nätet. Då blir det inte så dyrt. ;-)

2010-10-21 @ 16:10:21
Postat av: Linda till Anna

Aha...men tänk om man blir...beroende? Ett äkta iFån? ;o)

2010-10-21 @ 16:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0