Jag tror nån känner mig...


Kolla, kolla vad jag hade i brevlådan!













 

Fräckt va? Jag har ju tidigare skrivit hur svårflörtad jag är bland godishyllorna, men här är det förutom den där lakritsgrejen bara sådana sorter jag gillar - och gillar mycket! :oD
Jag menar, hallå, "Sura björnar"? Det är väl inte det vanligaste bland alla sorter, men här är den, precis den jag brukar köpa själv ibland! Mmm! Var ju rålängesen jag åt Polly, hur kan jag ha glömt bort dom? Nästan halva påsen är redan genomtuggad!

Tack Anna! Presenter i dagarna tre, snacka om bortskämd! :o)

De fick förresten sin första snö igår, litegrann!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hihi, precis vad du behöver efter att ha ätit en massa tårta! ;o)

2010-10-12 @ 18:49:33
Postat av: Linda till Anna

Precis! Man ska ju VARIERA sitt födointag! ;o)

2010-10-12 @ 21:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0