Hm

Jag börjar misstänka att mina fötter sväller. Det verkar ju inte helt ovanligt att de gör det mot slutet av en graviditet, och även om jag inte riktigt anser mig vara i slutet ännu så börjar onekligen mina skor att kännas trånga! Vad gör man då? Ska man måste köpa nya skor för några månader? Visserligen förblir fötterna större hos en del även efteråt (hur nu det kan vara möjligt), men hallå? Och så mitt i vintern som det lär bli också. Foppatofflor verkar populärt hos dessa som drabbats, men att gå med det under vintern? Och på jobbet? I-landsproblematik i ett nötskal, men hallå? Jag känner inte för att köpa skor för kanske några månader! Kan man undvika denna vattenansamling i fossingarna som jag förstått att det beror på?
Kan passa på och slänga in min högra handled också som är ond. Skyller också det på graviditeten!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du har inte ett enda par lite större skor? För det är ju några veckor kvar... :o)

2010-10-04 @ 19:28:08
Postat av: Elin

Vad har du för storlek i vanliga fall... jag panikköpte ett par stövlar eftersom fötterna svällde, kan se om jag kan leta upp dem och kolla storleken på dem... var ett par utan klack och ganska mjuka... :)

2010-10-04 @ 19:45:51
Postat av: Camilla

Mina fötter svällde en storlek och det har inte riktigt gått tillbaka än så från att alltid ha varit en 37:a pendlar det nu mellan 37/38 men har mest 38:or!! Märkligt det där, undrar hur det kommer sig...

2010-10-04 @ 20:42:55
Postat av: Linda till Anna

Jag är en inbiten 38:a fotare, med något undantag till 37. Hur ska detta gå? Har dina fossingar klarat sig?

2010-10-05 @ 08:24:26
Postat av: Linda till Elin

Så du fick panikköpa större skor alltså? Hm, vore ju bra om man klarade sig undan med ETT par skor, men då känns det ju mer logiskt med rejäla vinterdoningar, och det är ju inte riktigt vinter ännu! Xo) Har inte du rätt små fötter? Men snällt att kolla! :o)

2010-10-05 @ 08:26:12
Postat av: Linda till Camilla

Ja, vad är det som blir större liksom? Själva benen i fötterna växer väl inte eller? Eller får man liksom mera "fett" omkring alltihopa? Helskumt!

2010-10-05 @ 08:27:11
Postat av: Elin

Haha, jag är ju Big Foot i sammanhanget.. har typ 39 i vanliga fall, men fick köpa 40 tror jag det var... (eller var det 41?) så dem lär du inte behöva... :)

2010-10-05 @ 22:11:17
Postat av: Linda till Elin

Men du gick alltså tillbaka ned igen till den du hade. Hoppas en annan gör det också!

2010-10-06 @ 09:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0