Znark!

Mera snö men inte så mycket som jag nog hoppats på. Nollgradigt dessutom, så lär tyvärr bli det där sörjiga eländet framåt dagen.
Har jag sagt att jag är trött? Kände för ovanlighetens skull igår att jag var törstig, så pass att jag till och med drog i mig tre muggar vatten efter kursen! DÅ är jag törstig! Fortsatte med juice när jag var hemma, men fick för den tillfälliga tillfredsställelsen gå upp ur sängvärmen tre gånger innan klockan passerat 01.00. Blev två gånger till varvat med väckningar av katterna som kom trampandes. Tror jag vaknade av mina egna snarkningar där en gång också.

Fick skjuts av Oo idag då vi ska storhandla efter jobbet. Matlådorna tryter liksom fantasin. Vad tusan ska man orka laga till för mat när man är två obeskrivliga latmaskar? Än en gång ställer jag mig frågan hur sjutton vi ska kunna föda ett barn, när vi knappt kan föda oss själva? Kan man amma tills de är 18 och de flyttar hemifrån? Eller nej tack, SÅ illa ska det väl inte vara. Bara nästan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0