Still slimy

Skulle bli en Super Mario-stjärna, men hade inget gult garn, och formen blev mer blomma än stjärna. En evinnerlig massa ändar att fästa, men fick en idé att göra fler i olika färger till en barnmobil. Frågan är bara om jag ids göra fler. Jag vill sticka eller virka något, men hittar inget projekt som "tänder" mig tillräckligt. Det ska inte vara för avancerat, inte för stort, inte massa smådelar, men ska gå snabbt och vara gulligt/bra/snyggt! Optimal kombination alltså.

Nu när jag faktiskt har någon att sticka/virka till borde inspirationen och motivationen flöda, men icke. Kanske det helt enkelt bara handlar om att ta sig i kragen och ge sig ut och leta mera inspiration och inte förvänta mig att den bara ska komma serverad.


Kommentarer
Postat av: Elin

Kim och LInda har en mobil över Emmas spjälsäng med Supermario-svamparna... ursöt - en sån kanske du kan göra... :) Eller med olika Super Maria grejer.. :)

2010-11-12 @ 11:00:19
Postat av: Linda till Elin

Va? vart har de fått tag på den? Vad coolt! Fast jag har ju en grön svamp och nu en stjärna, så kanske kan knåpa ihop en egen ändå. Men skulle vara kul att se vad de har för nån! :o)

2010-11-12 @ 11:14:02
Postat av: Anna

Bra jobbat! Du kan ju leta mönster för fler figurer och få ihop en riktigt charmig mobil! Kul idé! :o)

2010-11-12 @ 13:27:16
Postat av: Linda till Anna

Tack! Ser ju nu när jag kollar mönstret att jag ju på på något sätt fixat en extra "arm" på min stjärna! Inte konstigt det mer liknar en blomma! Hur sjutton gick det till? Hahaha!

2010-11-12 @ 14:20:22
Postat av: Anna

Äsch då! :o)

2010-11-12 @ 14:44:18
Postat av: Elin

Ingen aning vart de fick/hittade den men sk ase om jag kommer ihåg att fråga dem imorrn när vi ska på ims 30-årsfest! :)



Hade aldrig märkt det där med armen, tyckte det var supersöt stjärna :)

2010-11-12 @ 21:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0