Mitt i lördag

Regnet smattrar mot tak och takfönster. Ganska skönt ute men lite väl blött för gräsklippning och annat trädgårdsarbete som skulle behöva göras.
Medan Oo spelade innebandy grejade jag med hallgarderoben, dumpade grejer på vinden och rensade garderoben från vinterkläder. Det blev även en hel banankartong med byxor och kjolar som jag inte kommer i längre! Jag har bara inte hjärta att slänga eller skänka bort dom riktigt ännu, och kan heller inte låta bli att hoppas på att jag kanske en dag (öh) ska komma i dom igen (yeah right!).
Fick ändå ihop en mindre säck med kläder att skänka bort, samt en påse med skor som också får gå därhän. Jag är så duktig! :o)
Nu ska det ätas!


Kommentarer
Postat av: Anna

Bra jobbat! :o)

2010-05-15 @ 19:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0