Klämdag

De-oh! Nästan tom parkering och väldigt lugnt och skönt i vårt stora landskap. Märks att det inte heller är många inköpare på plats, så jag har pysslat med lite testning emellanåt. Solen skiner på utsidan så man får hoppas den fortsätter så under helgen. Känner mig lite småseg, gott att det snart är helg.
På söndag ska jag köra på Ullevianläggningen igen för Martina. Får se vilka gamla låtar jag plockar fram denna gång. Inför nästa koreografins release blir det verkligen olyckligt! Jag missar ju kvartalen eftersom jag inte hinner hem från Piteå. Det innebär att materialet lär skickas medan vi är i Nice. Tisdagen efter vi kommer hem är releasen! Först fick jag för mig att vi kom hem på söndagen, vilket skulle innebära en dags träning på koreografin = omöjligt att hinna! Sedan påmindes jag att vi faktiskt kommer hem på fredagen, så jag övervägde faktiskt att göra ett försök att hänga med ändå. Det var dock en spontan tanke där förnuftet hann ikapp ganska fort. Noway att jag skulle hinna lära mig hela passet på en helg utan att ens ha varit med på kvartalen! Det skulle inte ens kännas tryggt att köra hela koreografin själv till torsdagen, men snälla Ylva kunde ta den så jag åtmindstone har en vecka på mig!
Måndagspasset i Sisjön kan ju blandas med gamla då det är så få deltagare och lite mer "oformellt" där, men så fick jag ett inbokat möte som inte kan ändras att jag bara inte kommer att hinna till klassen! Jag hoppas, hoppas verkligen att någon kan vikariera för mig, men vet sedan tidigare att det är skitsvårt att hitta någon som kan och vill på den anläggningen. Snälla Anna kunde första måndagen då jag är i Nice, men får se hur det blir med nästkommande två nu då! Tack och lov kunde vi tidigarelägga sommaruppehållet för onsdagarna så vi inte behövde försöka jaga vikarier till de dagarna också!


Kommentarer
Postat av: Stefan

Klart du fixar att lära dig det på en helg, lite sparkar i luften och rallarsvingar i allmän otakt till oljudet i högtalarna??!!

Börjar tanten bli gammal och bekväm kanske?? :O)

2010-05-14 @ 16:50:27
Postat av: Linda till Stefan

Hörrödudu!



Kanske det! Xo)

2010-05-14 @ 20:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0