Mystisdag

Vad gött att vara hemma så "tidigt" typ sextiden! Combat imorgon, combat på torsdag, hem och vända för vaktjobb på fredag. Vardagsmaten blir så mycket trevligare när man har tid, ork och gör det tillsammans! Nu sitter vi med stinna magar efter paj gånger två, taco och äpple i sagd ordning. Gottit!





(Min tallrik)














(Gissa-vems tallrik)


Vi fick färska räkor av Oos föräldrar, eller snarare Oo fick färska räkor. Själv kan jag godta några färdigskalade på en smörgåstårta eller i en mustig fisksoppa, men liggandes i hög med anklagande pärlögon finner jag dom inte särskilt tilltalande. Han har som mål att trycka i sig dom också denna kväll, och även om inte jag gör honom sällskap kan jag garantera att barnen inte är svårövertalade!



Maja i Oos knä och Fia, tja hela familjen samlad!
Min ambition var att ha en datorfri kväll, men det gick ju sådär. Snacka om att man är beroende. Pluggandet av nya koreografin har gått ungefär lika bra. Somnade innan låt fem igår och har bara hunnit lyssna lite under dagen. Får se om jag kan kika på någon fler ikväll, känner ju inte direkt för det just nu.





Kommentarer
Postat av: Storstrumpan

Huga- det som ut som nåt katterna "kastat" upp...



Har du inte fler bilder från brölloppet ?

2010-03-17 @ 08:40:09
Postat av: Anna

Oj vad mycket sallad... Måste vara rekord! ;o)

2010-03-17 @ 09:07:30
Postat av: Linda till Storstrumpan

Jag antar att du menade Oos tallrik och inte min prydligt upplagda! Typ i varje fall ;o)



Fler bilder jadå, men valde att inte lägga ut fler av hänsyn till brudparet. Inte vår fest och många andra människor med på bilderna.

2010-03-17 @ 09:30:28
Postat av: Linda till Anna

Mm, en sällsynt syn ska du veta! Förekommer i princip bara vid tacorelaterade måltider! Xo)

2010-03-17 @ 09:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0