Alltså...

...vad är det för fel på somliga?? Sådant här gör mig så arg att jag knappt vet vart jag ska ta vägen! Oprovocerat våld, flera mot en, och i detta fallet också rullstolsbunden! Och det är inget ovanligt! Man med invandrarbakgrund som sparkas ned och misshandlas av skinn-skallar, annat rasbrott mot en flicka i en tunnelbanevagn där hon sparkas och slås av en gärningsman, man som misshandlas på grund av sin sexuella läggning. På några sekunder splittras tryggheten, demoleras tron på människan och tillvaron blir aldrig mer sig lik. Vart tog spöstraffet vägen? Gapstocken? Grrrr!!


Kommentarer
Postat av: Bertil Palm

Man föds som mäniska sedan vilken lägning man har kan man inte hjälpa min fråga är vad finns enpatin från oss mäniskorna till andra medmäniskor finns det ingen spärr som säger att det är fel att göra så mot andra medmäniskor

2010-03-10 @ 16:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0