Uppdaterat min header...

Klamrar mig ju fast vid combaten ett tag till i alla fall.
Mitt sista pass i Kållered blir innan det tar sommaruppehåll, dvs om endast fyra veckor! När det börjar igen är jag, enligt dagens omräkning i vecka 20, och då lär kroppen inte vilja hänga med på den nivån jag skulle vilja för att känna mig tillfreds som instruktör :o(
Så torsdagen den 8:e juli blir mitt sista på den anläggningen, och då ska jag köra ett "Summer special" tillsammans med Anna F och Johan. Shit, bara fyra pass till, inklusive morgondagens! Som tur var rullar det på i Sisjön ett tag till, tills jag känner att det inte funkar längre. Men bu-hu vad jag kommer att sakna instruerandet! Måste ju se till att lämna tillbaka IFK-kläderna också, men hur ska det gå till när Kamratgården lär stänga innan en annan kommit från jobbet? Hoppas de kan vänta tills jag har semester igen, fast då kanske de har semesterstängt? Jag kan tänka mig att Eva är sugen på att få tillbaka jackan som är den enda i sin storlek. Jag fick ju "hennes" när hon var på barnledighet. :o)


Kommentarer
Postat av: Anna

Trist att du måste lägga ned instruerandet men kan du inte fortsätta att gå på pass så länge som det känns bra? För så länge det gör det är det väl ingen fara?



2010-06-17 @ 09:04:05
Postat av: Linda till Anna

Visst kommer jag fortsätta gå på pass så länge jag kan, men det instruerandet som är roligt... :o/

Menmen.

2010-06-17 @ 10:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0