Öh...

Reklambanners på hemsidor är inget jag brukar lägga många ögonkast på, men denna fick mig att reagera. Reklam för nåt ställe som verkar sälja paintballgrejer. Är det bara jag som vågar sig på en gissning att tjejen är vald som kuttersmycke med samma funktion som en bystig playboymodell grenslandes en Harley Davidsson på en mc-mässa?
Är det bara jag som ser det orimliga i att halvnaken springa ut och köra paintball? Skulle någon göra det annat än i skojfrisk (?) svensexeanda (har för mig att en blivande brudgum i Oos kompisgäng fick jagas genom skogen, iklädd pingvindräkt eller nåt medan resten av gänget fick tömma var sitt magasin efter honom)? Alla som har spelat paintball vet hur en saftig paintballkula känns att få mot kroppen! Det är inte för inte som heltäckande skyddskläder och ansiktsmask brukar användas! Men vem vet? Denna reklambruttan kanske är verkliga livets Modesty Blaise med en svaghet för enkronorsmyntstora blåmärken på överkroppen? Prickigt är sexigt. Dessutom är bilden inte helfigur. Kanske de där militärmönstrade sakerna slutar strax under bildens kant? Painballkula mot ett naket lår, ååh gimmie more!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0