Tralalaaajajajaj!

Jag säger det igen: Riktigt kul träning är bästa medicinen! Visst kändes det i ryggen, framför allt i vissa rörelser som hookarna och andra vridrörelser, men uppvärmd och adrenalinstinn som man var så var smärtan försumbar. Jäklar vad kul det var och min sommarklädsel med vit kjol uppskattades! Notera också att jag har bikiniöverdel på mig under topen vilket ju fick visas som nedkallade skratt och applåder. Det gick finfint att kicka i kjolen, och jepp jag hade cykelbyxor under! ;o)
Småproblem med ljudet men Johan och Anna var grymma och såg till att stämningen drevs upp!
Jag var på plats tidigt och fixade fruktfat och godisskål som vi sedan ställde in i salen för alla att förse sig av efteråt. Det var riktigt gott med honungsmelon kan jag säga!
Innan passet fick jag höra av Johan att man ju visst kunde behålla sitt pass trots föräldraledighet eller dylikt, så denna morgon har jag kollat med ansvariga och visst är det så! Caroline är bara min vikarie tills jag är redo att komma tillbaka, skoja att det känns toppen! Jag sade att jag siktar på att komma tillbaka till nästa sommarsschema, och börja vikariera innan dess. Så nu har jag ett mål framför mig, att till sommaren vara fit for fight igen! :o)
Så det funkade som sagt riktigt bra med ryggen igår, men det straffar sig idag! Det var smärtsamt och omständigt att byta ställning inatt kan jag säga! Och idag är det riktigt stelt och eländigt, men skit i det. Jag lever på gårdagens pass och laddar nu inför måndagens i Sisjön!
Apropå rygg så har jag nu bokat in hot-stone-massagen på Hagabadet på lördag, dvs imorgon. Den där massagen som jag vann hos Mix Megapols "Bluffmakarna" och nu bör få gjord medan jag kan ligga på mage. Kanske inte är så dumt heller att få till min onda rygg, även om jag tror att en rejäl massage skulle vara det bästa.
Efter en hel gårdag med regn verkar det nu klarna upp och vi ska få i oss lite frukost innan en liten promenad till badsjön. Sedan får vi se vad denna dagen har att bjuda på!


Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt att passet gick bra! Träning är bästa medicinen! :)



Tänk på att om du bokar massage så säg att du är gravid, vissa massager passar inte gravida tydligen och min bror t.ex. som gått massageutbildning ville inte massera mig när jag var gravid för han var inte säker på vad man fick göra då! Men det finns massage som ska passa gravida också, vet inte skillnaden dock :)

2010-07-09 @ 09:41:57
Postat av: Linda till Elin

Ja visst är det så! :o)

Jag frågade faktiskt om den typen av massage var ok vilket det var. Några varma stenar på ryggen verkar ju onekligen ganska snällt (och mesigt) :o)

2010-07-09 @ 10:20:30
Postat av: Anna

Vad kuuul! Se, du kan fortsätta att vara combat-Linda även efter att du blivit mamma. Jag förstår att du är glad. :o)

2010-07-09 @ 11:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0