Semestercaching!



Förunderligt nog lyckades jag hålla mig vaken hela vägen upp! Fast sista milen kroknade jag rejält, men tror det gick så pass bra tack vare att jag mer eller mindre åt konstant! Xo) Scandic i centrala Gävle är riktigt fräsht, och efter att fått krypa ned i de välsignat mjuka lakanen och sova som en sten, var en hotellfrukost inte alls dumt! En TB-ägare hade efterlyst hjälp vidare i forumet, så team Loove fick ju åka ut till Svartviken och rädda den! Underbart vacker plats och gigantiskt flyttblock på vägen dit. Sandviken, Valbo och Mackmyra var några av platerna som cacherna tog oss till, och 17 cacher senare ligger vi nu nyduschade och tar det lugnt på hotellrummet. Vädret är otroligt varmt med stekande sol, så efter denna dos får det bli lite kvällssvalare innan vi ger oss ut på nästa vända. Vi vill uppnå 600 hittade cacher idag vilket bara är två bort!


Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, ni har verkligen letat och hittat. :o)

2010-07-03 @ 18:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0