Powerpuff!

Hört talas om "Powerpuffpinglorna"? Det hade inte jag, men när jag googlade och fick se dom, så kände jag igen dom!
Ylva frågade om jag och Anna ville vara med på ett combatpass med "Powerpuffpingel"-tema, och självklart vill vi det!
Kollar man Wikipedia om dessa pinglor, så kan man läsa att:
"Powerpuffpinglorna skapades när Professor Utonium blandade socker, peppar, salt och allting som är snällt - men av misstag hade i Kemikalien X. De har många olika superkrafter, till exempel är de superstarka, supersnabba och kan flyga. Powerpuffpinglorna bor tillsammans med Professor Utonium, och spenderar dagarna på lekskolan.

Blomman
, har långt rött hår, rosa ögon och rosa kläder. Hon är trions ledare, och den som beter sig mest vuxet och sansat.

Bubblan
, har blont hår i två tofsar, blå ögon och blå kläder. Hon älskar att rita och blåsa såpbubblor, och hennes naiva överkänslighet gör att hon ofta (felaktigt) betraktas som gruppens svaga punkt.

Buttran
, har kort svart hår, gröna ögon och gröna kläder. Hon är trions pojkflicka, och hon har en förmåga att låta sitt aggressiva humör gå ut över andra."

Gissa vilken av pinglorna jag ska vara?! :o)

Passet imorgon har nu hela sex stycken bokade! Det är ju ungefär 200 procents ökning på den anläggningen! Kanske jag sakta men säkert kan få till en trogen grupp där ute? Vore ju kul!
Till torsdagens pass är det sju platser kvar av de totalt 45, så nyårslöftena ska uppenbarligen infrias! Hoppas jag har koll på koreografin bara. Det känns som evigheter sedan jag körde ett pass nu!


Kommentarer
Postat av: Anna

Blomman?

2010-01-19 @ 18:07:10
Postat av: Stefan till Anna

Tycker det verkar passa bäst också, enda problemet är väl färgerna på klädseln.. Linda har väl bara svarta gympakläder? :o)

2010-01-19 @ 18:24:29
Postat av: Linda till Anna och Stefan

Tackar, men är jag verkligen så vuxen och sansad? ;o) Är jag inte lite mera... öh, icke flickig? :o)

2010-01-19 @ 19:58:36
Postat av: Anna

Stefan: Dags för Linda att köpa ett par ljusrosa träningsbyxor då... ;o)



Linda: Nu förstår jag inte vad du menar. ;o)

2010-01-19 @ 21:27:32
Postat av: Linda

Rosa? Min älsklingsfärg när jag var liten, men nu tänkte jag satsa på grönt! "Pojkflicka", svart hår, "låter sitt aggressiva humör gå ut över andra"...? :o)

2010-01-20 @ 08:05:45
Postat av: Anna

Jaja, kanske är enklst så iom att du inte har rött hår... ;o)

2010-01-20 @ 12:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0