Onsdag

Sitter och tinar lite efter en stund i backen. Det är lite småsegt att blogga härifrån, då uppkopplingen är sådär, men jag gör mitt bästa! :o)
Vi äter, slappar, stickar, snaskar, bastar, åker och tar det lugnt. Det är så himla vackert uppe på toppen när solen skiner och utsikten är milsvid! Inga liftköer att tala om och gott om plats i backarna.

Har jag sagt att jag spöade Oo i Segarally? Bebisjordgubbemössa nummer två påbörjades och avslutades igår, en av bilderna visar mina skidor (spollans nya) och vår stuga i bakgrunden. Samma för tredje året i rad, och bokad till nästa!
Nu är en form av vaktmästare här och åtgärdar en del av klagomålen vi upptäckte efter vi installerat oss i stugan. Nu har vi grytlappar, lyse i kylen, extra tillbringare, och nu skurar han i bastun där vi under badet igår upptäckte något som vi bara kan likna vid rödvin utefter hela ena väggen. Vi vill ju inte att detta ska gå på oss, så därför har Monica påpekat allt vi hittat. Först året vi hade denna stuga var den alldeles ny, men nu märks det att utrustningen i köket minskat något, och de föregående boende städade tydligen själva, inte helt tillfredsställande. Vi låter Lindvallen ta hand om vår städning när vi checkat ut, det är det värt.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Gottegrisar är ni! :o)

2010-01-13 @ 16:02:35
Postat av: Oo

Vann du verkligen i Segarallyt???

Puss

2010-01-13 @ 16:34:21
Postat av: Linda till Stefan

Vadå?? Vi? :o)

2010-01-13 @ 18:09:49
Postat av: Linda till Oo

Ja det gjorde jag!!! :o)

2010-01-13 @ 18:10:25
Postat av: Anna

Härliga bilder! :o)

2010-01-14 @ 07:15:00
Postat av: Storstrumpan

Var har du hjälmen ???? Kram från oss !

2010-01-14 @ 12:46:21
Postat av: Linda till Storstrumpan

Lillstrumpan har inte så mycket att skydda, så hon kör jordgubbe istället!

2010-01-14 @ 14:46:32
Postat av: Anna

Jag röstar för hjälm - återigen. Dumt att köra utan. Som att köra bil utan säkerthetsbälte. Grrrr.

2010-01-14 @ 19:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0