Ett år!

Tvättmaskinen går, dammsugaren har rastats, grannarna fått sin chokladask, två Fiaspyor hittats och torkats, väskorna uppackade, brasan tänd och ljus tända. Jag går och tror att det är måndag imorgon, och blir positivt överraskad varje gång jag kommer på att det är fel. :o)

(En sista bild)

Innan Nickes familj kommit ur sängen packade vi oss in i bilen och drog hemåt. Riktigt skönt att vara hemma så pass tidigt (halv fyratiden), och få undan, handla det nödvändigaste och käka hämt-thai.
Min fjärde Sälen-tripp förlöpte riktigt bra utan socialpanik och psykbryt. Kanske jag rent utav börjar vänja mig? Ha!

Nu är det också ganska precis ett år sedan vi flyttade in i vårt hus! Ett år i vårt nya gemensamma hem! Vad mycket som hänt här sedan dess, och så fint vi fått det!
Och nu ska jag avnjuta det ännu bättre genom att lämna datorskärmen, ta mig en dusch och kura ned mig i soffan!


Kommentarer
Postat av: Elin

Välkomna hem!! :)

2010-01-16 @ 19:37:23
Postat av: Stefan

Skönt att ha er hemma i civilisationen igen!

2010-01-16 @ 20:52:42
Postat av: Linda

Tackar! :o)

2010-01-17 @ 11:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0